top of page
Hlavní text (1).jpg
logo_P_662_C_pod_sebou_sire.jpg
era-logo-postovni-sporitelna-1.jpg
mBank_logo_RGB.webp

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) platí pro nákup v internetovém obchodě
www.luxusnioleje.cz. Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy
(faktury), kdy na jedné straně je firma Ing. Sadajyoti Belzová, K.H.Máchy 109, Otrokovice, 76502
provozující internetové stránky www.luxusnioleje.cz, jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně
druhé je kupující (dále jen „kupující“ nebo “zákazník”).
Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí a to ve znění
platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
 

Ceny v katalogu
Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky.
Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH.
Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou.
 

Registrace
Doporučujeme Vám k pohodlnému a výhodnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez
registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, náhled do seznamu všech vytvořených
objednávek a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.
Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro
provedení registrace klikněte na odkaz vpravo nahoře na Váš účet a dále na Vytvořit účet. Objeví se
stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vpisují do příslušných kolonek.
Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou
registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Uložit. Zadáte-li nějaké údaje
špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu
těchto údajů. Pokud je vše v pořádku, zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od
této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat
a stačí pouze zadat Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.
Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník

písemně požádá.
 

Nákupní košík
Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního
košíku. To učiníte kliknutím na odkaz "Do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se
Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku
odstranit, klikněte na konci řádku na černé X. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v
košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným
odesláním objednávky.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím
na "Zpět na nakupování"
Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz Nákupní Košík nahoře na liště, kde vidíte
aktuální cenu obsahu košíku.
Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat" kde provedete závaznou objednávku.
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží
odesláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.
S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným
potvrzením.
Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu
o stornu, popř. úpravě objednávky buď telefonicky na tel. +420 776057996 nebo e-mailem

info@luxusnioleje.cz
 
Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky v košíku budete ihned informováni prostřednictvím e-mailu o potvrzení přijetí
objednávky. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, které je předmětem koupě, a
umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí
prodávajícímu kupní cenu.
 
Způsob dodání zboží
Zboží odesíláme v pracovní dny po obdržení závazné objednávky co nejrychleji.
Zboží bude doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce. V případě, že vybrané zboží nebude
na skladě, budeme Vás ihned kontaktovat a domluvíme s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř.
storno daného zboží.
V případě, že kupující si dodané zboží u přepravce nepřevezme, může prodávající požadovat uhradit veškeré náklady s tímto spojené (poštovné + balné). 
 
Způsoby dopravy
Pro dopravu zboží si můžete vybrat následující způsoby:
1. Zásilkovna.cz 79 Kč (při objednávce nad 3000 Kč poštovné neúčtujeme)
Balíček Vám bude uložen na pobočce Zásilkovny, kterou si vyberete v košíku.
Předem budete kontaktováni o uložení Vašeho balíčku na pobočce Zásilkovny, kdy Vám bude
přiděleno i heslo pro vydání.
Důležité upozornění:
Na Zásilkovnu neposíláme zboží nadměrných velikostí
Standardní zásilka pro Zásilkovnu:

Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30cm)
Pokud bude zásilka mimo tyto uvedené rozměry, bude zásilka automaticky přesměrována na kurýra
(DPD vybraného zásilkovnou a doručená na vaši doručovací adresu). U takovýchto zásilek se cena
nemění  - Zásilkovna.cz 79Kč (při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme),  Zásilkovna.sk 119
Kč (při objednávce nad 80 € poštovné neúčtujeme).

 
Způsoby platby
Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:
1. Dobírka
Platíte až při převzetí zboží. Tuto možnost můžete využít  u Zásilkovny. Cena za
dobírku je 49 Kč. 
2. Platba platební kartou
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Stripe. Poskytovatel služby, společnost Stripe
je jednou z nejmodernějších a nejpopulárnějších platebních bran na světě. Platby
probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány Stripe zadáte číslo karty, datum
platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je
zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který
obdržíte SMSkou od své banky.

Rychlé online platby
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána Stripe vás přesměruje
do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený
platební příkaz.

662f617df2462ac41200cc87.png
UniCredit-Bank_ctverec-1_760x694_acf_cropped.png
raiffeisenbank.png
logo_moneta_money_bank_rgb-1.jpg
Ceska-sporitelna-logo.webp
images.png
2.png

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme
bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.


Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány
prostřednictvím účtu společnosti Stripe. (odkaz na společnost   .)


Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními
branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o
transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.


Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních
údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje,
které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným
subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. 

Adresa Stripe a email.

3. Bankovním převodem

Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní
účet  M Banka / IBAN , BIC/SWIFT:      . Nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo Vaší objednávky (je uvedeno např.
na stránce sledování objednávek nebo v e-mailu o přijaté objednávce).

Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.


4. Hotově
Tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Platbu za objednávku
provedete při odběru zboží na naši prodejně hotově nebo platební kartou.
 
Převzetí zboží 
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví
poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí
zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle faktury, která mu byla zaslána v
elektronické podobě v příloze e-mailu s informací o vyřízení objednávky a v případě nesrovnalostí
ihned (buď telefonicky na tel. číslo +420 776057996 nebo e-mailem na e-mail info@email.cz
informovat pracovníky e-shopu.


Nevyzvednuté zboží zaslané na dobírku
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se
rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?


Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:
Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:

ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!


Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně
o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo vám je dopravce doručí. Nehledě na to,
že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu
zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.


Přestože je to Vaše zákonná povinnost a zásilku jste si nevyzvedl/a, tak nyní jsou 2 možnosti, jak toto
vyřešit:


1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod ). Cena objednávky bude
navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.


2. O objednávku nemáte zájem:
Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji
stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě
porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).


Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní
smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v
posledním kroku před odesláním objednávky a dle aktuálně platných zákonů.


Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky a to ani
do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném
výdejním místě.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího,
tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a
kupní smlouvu.


Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co
nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony  dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným
zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.


Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní.
(Nebyl/a byste první ani poslední.)
Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.


Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body
uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání
pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného
uhradíte.


Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to
smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Pokud si myslíte, že se Vás pouze snažíme zastrašit, nebo že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodně krát a nikdo s tím neměl problém, vězte že tomu tak není.


Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a
zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o
nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady
při reklamacích apod.) říká toto:


„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od
smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení Testu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset
zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo
kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením
od smlouvy neruší.“


My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného
a balného.


Jen pro zajímavost:
Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme
rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit
zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.


Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun
měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro příště, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady
takovéto Vaše jednání může mít.


Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne,
provedete platbu za kompenzaci poštovného a balného.


Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto není žádný důvod, aby z Vašich chyb byl ztratný náš obchod.
Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vysvětlili.
Předem děkujeme za Vaši férovost.
 
Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vyměnit nebo vrátit bez udání
důvodu.
Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí
odstoupení odeslat.
Zboží zaslané zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení)
a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě jaké jste
zboží převzal.


Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Pro vrácení zboží a peněz do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný vzorový Formulář pro
odstoupení od smlouvy.


Pro výměnu zboží do balíku vložte kopii faktury a vyplněný vzorový formulář pro výměnu zboží.
Vrácený produkt můžete vyměnit za jakékoliv zboží z nabídky. Pokud bude cena vybraného zboží
větší, zbývající část doplatíte při převzetí zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte k
výměně, peněžní rozdíl Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od převzetí Vámi poslaného vráceného
produktu.


Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti
dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal.
Pokud při původním dodání zboží došlo k dodání zboží Kupujícímu zdarma, Prodávající Kupujícímu
náklady dodání nevrací.


Při vrácení zboží Vám bude proplacena cena zakoupeného zboží včetně poštovného, tzn. za balík,
který Prodávající posílá na Vaši adresu. Nevztahuje se na poštovné zasílané kupujícím. Pokud při
původním dodání zboží došlo k dodání zboží Kupujícímu zdarma, Prodávající Kupujícímu náklady
dodání nevrací.


V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu,
popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.
Pokud chcete zboží vyměnit, při první výměně Vám poštovné neúčtujme. To znamená, že platíte
pouze poštovné k nám, neplatíte poštovné zpět.


Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Balíček zašlete na adresu prodávajícího a to :Ing.Sadajyoti Belzová, Luxusní oleje, K. H. Máchy 109, Otrokovice 76502


Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.sivashop.cz, které požadujete na výměnu.
Poté nám zašlete e-mail na info@luxusnioleje.cz, kde nám napíšete číslo Vaši objednávky a
požadovanou výměnu. Tím Vám zboží rezervujeme, než dorazí balíček k nám, ať máte jistotu, že se
zboží neodprodá.


Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.
Balíček můžete zaslat na adresu prodávajícího a to : Ing.Sadajyoti Belzová, Luxusní oleje, K. H. Máchy 109, Otrokovice 76502


V případě vrácení zboží přes ZÁSILKOVNU, pro Vás máme připravený kód 93467212 S tímto kódem
Vám v kterékoli zásilkovně vytisknou štítek a balíček můžete zaslat zdarma. 


Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou
dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží, kterou obdržíte v
elektronické podobě e-mailem.


Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat
zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.


Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží
skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.
 
Ochrana osobních údajů

Odkaz na nové podmínky Ochrana osobních údajů platné od 21.11.20024 najdete zde.


„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu
Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás
nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační
společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v
rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá
ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné
vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu
Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou
adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro
její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete
kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V
případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
 
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Prodávajícího a příslušnými právními předpisy
ČR.
Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

Záruka na zboží u nás zakoupeném je zákonem daných 24 měsíců.
 
Dárkové poukázky
Kupující může zakoupit dárkové poukázky v různých hodnotách.
Na nákup poukázky není možné uplatnit žádné slevy z původní ceny.
Dárkové poukázky lze uplatnit pouze pro nákup zboží z naší nabídky, nelze je vyměnit za peníze.
V případě vrácení zboží, na jehož úhradu byl použit dárkový poukaz si zákazník může vybrat zboží
jiné. Peníze se v žádném případě nevrací.
 
Reklamační řád
Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.
Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).
V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci. V tom
případě zašle reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, se jménem a příjmením, datum zakoupení, číslo faktury nebo objednávky, reklamované zboží, důvod reklamace. Reklamační 
list  a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Ing.Sadajyoti Belzová, Luxusní oleje, K. H. Máchy 109, Otrokovice 76502. V případě vrácení zboží přes Zásilkovnu, pro Vás máme připravený kod 93467212. S tímto kódem Vám v kterékoli Zásilkovně vytisknou štíte a balíček můžete zaslat bezplatně zpět.. 

 

Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci.


V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit Reklamační formulář na každé zvlášť.


Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně
zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.


Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.


V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to
poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží.

 

Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email: info@luxusnioleje.cz

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet. Po vyřízení
reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se
neproplácí.
Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet
znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
 
Závěrečná ustanovení

Prodávající sděluje kupujícímu, že vznikne-li mezi kupujícím a prodávajícím spor z kupní smlouvy
nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující
podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je :


Česká obchodní inspekce


Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00  Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web:  adr.coi.cz
Dále kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou Komisí
na adrese:  http://ec.europa.eu/consumers/ord/  .

Newsletter

odběr

Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte
přístup k exkluzivním informacím, které pomohou zlepšit
vaše zdraví a krásu přirozenou cestou!

Děkujeme za registraci!

  • Instagram
  • Facebook
bottom of page